Wednesday, October 19, 2016

Forex Oortreding

Forex n oor-die-toonbank-mark waar kopers en verkopers uit te voer buitelandse valuta transaksies. Die Forex mark is nuttig, want dit help handel en transaksies tussen lande in staat te stel, en dit kan ook 'n beleggingsgeleentheid vir risiko op soek na beleggers wat verstand dit nie die beoefening van spekulasie. Individue wat handel in die Forex mark tipies kyk mooi na 'n land se ekonomiese en politieke situasie, aangesien hierdie faktore die rigting van sy geldeenheid kan beïnvloed. Een van die unieke aspekte van die Forex mark is dat die volume van die saak is so hoog. gedeeltelik omdat die eenhede verruil is so klein. Daar word beraam dat ongeveer 4 triljoen deur die Forex mark gaan elke dag. ook valutamark genoem. forex heining Internasionale Effektebeurs (ISE) daagliks afgesny forex scalping Forex Club CME Group dag valuta handel stelsel negatiewe oordrag paar handleiding uitvoering forex makelaar Kopiereg afskrif 2016 WebFinance, Inc. Alle regte voorbehou. Ongemagtigde duplisering, in die geheel of gedeeltelik, is streng prohibited. Here is die volle verhaal van quotallegedquot forex skending in verkope van KKR aandele: Deel afdeling in KKR Ten tyde van inlywing in 2008, Parineeta besit rooi brandrissies Entertainment gehou 9900 aandele van KRSPL. In Maart 2009, rooi brandrissies verkoop 5 miljoen KRSPL aandele aan Mauritius-gebaseerde Sea Island Investment Ltd (Siil) Siil gekoop ook al 4 miljoen KRSPL aandele gehou deur Juhi Chawla vir 4 Crore. Feite: Sea Island Investment Limited Die Mauritius-gebaseerde maatskappy, Sea Island Investment Limited (Siil) word besit deur Jay Mehta van die Mehta Groep. Interessant genoeg, Jay Mehta is die man van die aktrise en KKR promotor Juhi Chawla. The buitelandse valuta Wet Soos per buitelandse valuta Wet (FEMA) riglyne, die prys van aandele uitgereik aan individue buite Indië woonagtig moet nie laer wees as die prys onder getoon die regulasies deur aandelemark reguleerder Sebi stel. Waardasie van die forex skending Die oudit van die KRSPL aandeel te koop om Siil, wat in 2014, het getoon dat die aandele 8-9 keer onderwaardeer was. Die gevolglike buitelandse valuta oortreding is na raming sowat 100 crores. Alleged oortredings in die verkoop van KKR aandele die ED, in 2010, het die ondersoek na bewerings dat die KRSPL aandele verkoop aan Siil in 2008 is onderwaardeer wees. Volgens 'n ouditverslag, was aandele van KRSPL aandele uitgereik aan Siil op 10 / aandeel, wanneer die billike waarde is beraam om 73- 86 / aandeel wees. SRK ondervra vir 4 ure in forex geval (11 November 2015) Die handhawing Direktoraat (ED) bevraagteken Parineeta vir 4 ure in verband met 'n oortreding van die buitelandse valuta Wet (FEMA). Die saak, wat terugdateer tot 2008-2009, het betrekking op die aandeel verkoop van Knight Riders Sport Pvt Ltd (KRSPL) om die Mauritius-gebaseerde maatskappy, Sea Island Investment (Siil). SRK gedagvaar vir die derde keer Parineeta het die handhawing Direktoraat keer in 2011 in die gesig gestaar toe ondersoeke met betrekking tot KRSPL verkope aandeel net begin het. Hy is weer gedagvaar deur ED Mei 2015, en die jongste dagvaar punte sy derde sessie met die ED. Disclaimer: Die bogenoemde inligting is verkry uit Beweerde forex skending in verkope van KKR aandele. Ek is een van die stigters van NewsBytes (NewsBytes - Daily News Digest - Android Apps op Google Play) en het gedink hierdie inligting kan hier nuttig om mense te wees. 699 Views middot View upvotes middot Nie vir Reproduksie Wat beteken hierdie Forex sein waarskuwing beteken presies: quotSGD / JPY, M15, Sell sein, Vlag, Breek 83.26quot Hoekom is SRK beter What039s SRK039s lewe soos Is Forex regtig werk te doen forex seine werk Wat is Forex Trading is forex winsgewend is Forex handel duur Do forex robotte werk Wat is forex en afkorting van Forex is forex wese dobbel Indien SRK meer selektiewe is SRK simpatiek teenoor Pakistan SRK 'n koel dude Hoekom SRK is rook sigaret is die handel Forex winsgewend Wat is forex makelaars wat is SRK039s oorweldigende foto's Hoe riskant is forex wat is die beste manier om forex tradingFOREX OORTREDINGS WETTE bewus probes betalings ry doen, poog om vas te stel of sekere betalings geskend Amerikaanse wet bewus gesê die interne ondersoek is in 'n vroeë stadium en dat dit is nie in staat om te voorspel watter stappe geneem kan word deur die Amerikaanse Departement van Justitie, of die SEC. 1 Oktober 2016, 06:24 IST Stappe geneem om forex oortredings te voorkom, sê die regering Ander maatreëls gee rigting aan streng nakoming met bestaande gu verseker. 12 Augustus 2016, 20:26 IST Regsfirmas oop deure om fluitjieblasers as vervaardiger oortredings groei industrie insiders sê belang van alarmmaking maatskappye in Indië het gr. 18 Augustus 2016, sal 04:09 IST ingetree om oorsee vliegtuigkaartjies verminder wet oortree: Regering Beklemtoning dat vliegtuigkaartjies word gedryf deur markkragte, Jayant Sinha het gesê as die vraag styg, raak die sitplekke op 'n laer tarief vlakke gevul. 26 Julie 2016, 16:11 IST NSEL: beoordeling Vergadering gehou om optrede deur agentskappe vir oortredings van die wet NSEL monitor het buik in Julie 2013 na twee dosyn leners versuim het om vereffening verpligting van R 5600 Crore ontmoet om 13000 beleggers. 24 Julie 2016, 18:49 IST Skending van die drank wet kan boete van R 5000 lê op elke huishouding in Kailashpuri dorpie Bihar Dit is waarskynlik die eerste geval van toepassing van die moeilike verbod wet in die staat deur die instelling van die kollektiewe fyn soos vervat in die gewysigde wet. 9 Augustus 2016, 21:48 IST Pakistan stryd skietstilstand in vier sektore 'n Senior offisier gesê skietstilstand oortredings het ook plaasgevind in Mendhar sektor van sektor Poonch en Macchil van Kupwara. 5 Oktober 2016, 20:52 IST Pakistan Army stryd wapenstilstand in Kasjmir Pakistani's is die gebruik van klei skulpe en outomatiese Indiese posisies te teiken. Dit is die 10de skietstilstand skending deur die Pakistan Army op die Lok in 48 uur. 5 Oktober 2016, 16:29 IST Na IDBI geval, handhawing Direktoraat indringende R 900-Crore forex oortredings deur Vijay Mallya USL gesê Mallya het die fondse herlei om meer as die helfte van 'n dosyn maatskappye waarin hy 'n direkte of indirekte belang, meestal geleë in gehad belasting paradijzen. 18 Julie 2016, 06:23 IST Akhnoor: Pakistan stryd skietstilstand weer die skietstilstand weer Skending, Pakistani troepe losgebrand van klein arms langs die lyn van beheer in Jammu en Kashmirs Akhnoor distrik. 1 Oktober 2016, 08:43 IST Docomo sê Tatas nie gretig om te betaal 1170000000 Tata Sons sê mede het om te hou by forex wette Docomo gesê Indiese wette net betaling van harde valuta te reguleer. Dit kan nie gebruik word om die betaling van fondse of bates buite Indië blokkeer. 29 Julie 2016, 18:35 IST VNKS tribunaal roep China vir flagrante skending van internasionale reg in Suid-Sjinese See in n sterk uitspraak, die tribunaal verwerp Beijingrsquos beweer dat dit 'n historiese regte op baie van die Suid-Sjinese See en gehou dat China was 'n skending van die internasionale reg. 14 Julie 2016, 12:41 IST Pakistan Rangers skend skietstilstand in Akhnoor sektor Die afvuur, wat begin by 04:00 is nog aan die gang. Dit is Pakistans derde skietstilstand skending in Akhnoor sektor in die afgelope 36 uur. 1 Oktober 2016, moet 08:52 IST Indus verdrag nie geskend, sê Medha Patkar In die nasleep van die terreur aanval op Army basis by Uri, het 'n paar strategiese denkers daarop aangedring dat Indië te skaf die verdrag water-sharing te druk Pakistan. September 30, 2016, 20:49 IST Akhnoor: Pakistan stryd skietstilstand weer Daar was geen lewensverlies of besering aan enigiemand in die vuur. September 30, 2016, 10:26 ISTPurpose (1) Dit stuur hersiene IRM 9.5.5, Geldwassery en Geld misdade. Wesenlike veranderinge (1) IRM Subartikels 9.5.5.3.2 (2) en 9.5.5.3.2 (3) is bygevoeg om strukturering ondersoek beleidsveranderinge weerspieël. Daaropvolgende paragrawe is weer getel. Misdaadondersoek sal die beslaglegging en verbeuring van fondse uitsluitlik verband hou met 8220legal source8221 strukturering gevalle nie jaag nie, tensy daar buitengewone omstandighede op grond waarvan die beslaglegging en verbeurdverklaring en die saak is by die Direkteur, Veld Operasies (kriminele ondersoek) vlak goedgekeur. Uitwerking op ander dokumente Dit IRM vervang IRM 9.5.5 gedateer 15 Februarie 2008. Dit IRM inkorporeer ook prosedure (s) wat deur die Direkteur, Bewerkings Beleid en memorandum Support gedateer 17 Oktober 2014, Vak: IRS Strukturering Ondersoek Beleid Wysigings. Gehoor Effektiewe Datum Domenic A. McClinton vir Richard Weber Hoof, Misdaadondersoek 9.5.5.1 (2008/02/15) Oorsig Geldwassery is die proses van disguising kriminele opbrengs en kan die beweging van skoon geld deur die Verenigde State van Amerika sluit met die opset om te pleeg 'n misdaad in die toekoms (bv terrorisme). Algemene metodes sluit disguising die bron van die opbrengs verandering van die vorm van die opbrengs of die verskuiwing van die opbrengs op 'n plek waar die opbrengs is minder geneig om aandag te trek. Die doel van geldwassery is uiteindelik om die opbrengs terug na die individu wat hulle gegenereer kry. Geldwassery is 'n noodsaaklike gevolg van feitlik alle wins genereer misdade en kan byna oral in die wêreld voorkom. Geldwassery is 'n bedreiging vir die Verenigde State van Amerika belasting stelsel in daardie belasbare onwettige bron opbrengs gaan ongemerk saam met 'n paar belasbare regsbron opbrengs van belastingontduiking skemas. Beide skemas gebruik genomineerdes, geldeenheid, verskeie bankrekeninge, draad oordragte, en internasionale belasting paradijzen opsporing te vermy. Dit onbelaste ondergrondse ekonomie uiteindelik erodeer vertroue van die publiek in die belasting stelsel. Die Nasionale Geldwassery Strategie, gestig deur die Sekretaris van die Tesourie en die Prokureur-generaal, beskryf die doelstellings, doelwitte en prioriteite vir die bekamping van geldwassery, terrorisme en verwante finansiële misdade. Belasting en geldwassery oortredings is nou verwant en die Internal Revenue Service (IRS) het die geldwassery insettinge wat gebruik word om te bestry belastingontduiking. Die ander bedryfsafdelings van die IRS te koördineer om data wat ingesamel is in ooreenstemming met die vereistes van die geldwassery insettinge en titel 31 Bank Geheimhouding Wet (BSA) hersien. Misdaadondersoek (GI) dwing die geldwassery insettinge relatief tot regsbron inkomstebelasting misdade (dws beledigende trusts, buitelandse belastingontduiking skemas en korporatiewe ontduiking skemas) grootskaalse dwelms misdade (deur die georganiseerde misdaad en Drug Enforcement Taakmag (OCDETF) program) en nie-narkotika onwettige inkomstebelasting misdade (dws onwettige dobbel en bankrotskap bedrog). Misdaadondersoek is ook verantwoordelik vir die handhawing van die BSA insettinge titel 31. Bank Geheimhouding Wet inligting sluit Geld Transaksieverslae (Deurkliektempo), en verdagte aktiwiteite Verslae (SAR), verslae van kontantbetalings Meer as 10,000 ontvang in 'n bedryf of besigheid (Vorm 8300) , Verslae van Buitelandse Bank en finansiële rekeninge (FBAR), Registrasie van Geld Korporatiewe Dienste (RMSB) en Verslag van Internasionale Vervoer van Geld en Monetêre instrument (CMIR). Die Internal Revenue Code (IRC) in Titel 26 bevat ook verslagdoening vereistes op 'n vorm 8300, Verslag van kontantbetalings Meer as 10,000 ontvang in 'n bedryf of besigheid. Geldwassery aktiwiteit kan 18 USC sect1956, 18 USC sect1957, 18 USC sect1960 en voorwaardes van titel 31, en 26 USC sect6050I van die Verenigde State Kode (USC) oortree. Hierdie afdeling sal slegs diegene geldwassery en oortredings geldeenheid onder die jurisdiksie van die IRS, GI bespreek. Dit sluit in: Geldwassery - Titel 18 Violations en mindere ingesluit oortredings Geldwassery / Geld Misdade - Titel 31 Violations Geldwassery - Vorm 8300 Violations definisies en terme van Regte Aansoeke verbeurings in Geldwassery Ondersoeke geldwassery deskundige getuie Cadre Gebruik van Geldwassery Plakkate Geld geldwassery statute van toepassing op transaksies wat plaasgevind het nadat die voltooiing van die onderliggende kriminele oortreding. Dieselfde transaksie kan nie beide 'n geldwassery oortreding en die onderliggende gespesifiseerde onwettige aktiwiteit (SUA) wat gegenereer die fondse wat gewas word. Byvoorbeeld, die eerste dwelm transaksie tussen koper en verkoper is nie 'n transaksie waarby SUA voortgaan omdat geld vir dwelms verruil word nie voortgaan ten tye van die uitruil plaasgevind (VSA v. Puig-Infante, 19 F.3d 929 (5 Cir. 1994)). Die toepaslike gedeeltes van IRM Deel 9 en Wetstoepassing Handleiding (LEM) 9 verwys moet word om vir die magtiging en gebruik van bedekte operasies, konsensuele monitering, informante, vertroulik en nie-rekord uitgawes, lasbriewe, en ander ondersoekende gereedskap in geldwassery ondersoeke. Sien IRM 9.4.13, Finansiële ondersoekende taakmag rakende die deelname van die verskillende taakmagte wat geldwassery ondersoeke uit te voer. 9.5.5.2 (2007/08/27) Geldwassery-titel 18 Violations Titel 18 USC sect1956 en 18 USC sect1957, is deur die geldwassery Wet op die Beheer van 1986, wat sedertdien uitgebrei tot stand gebring. In die algemeen verbied hierdie insettinge willens en wetens die beoefening van finansiële transaksies met behulp van fondse verkry uit 'n SUA. Titel 18 USC sect1956 ondersoeke het geen dollar bedrag limiet, buiten dié wat in die LEM, en geen vereiste dat 'n finansiële instelling betrokke wees 18 USC sect1957 verbied monetêre transaksies meer as 10,000 of 'n gemiddeld van geld transaksies meer as 10,000 van krimineel afgelei fondse verkry uit 'n SUA terwyl die gebruik van 'n finansiële instelling. Minder ingesluit oortredings in geldwassery ondersoek sluit in: 18 USC sect2 (hulp en bystand) 18 USC sect371 of 18 USC sect1956 (h) (sameswering) 18 USC sect1001 (valse verklarings) 18 USC sect1510 (b) (3) (b) (i) (obstruksie van 18 USC sect1956 of 18 USC sect1957 of titel 31 ondersoeke) 18 USC sect1621 (meineed) 18 USC sect1960 (onwettige geld oordrag besigheid) 31 USC sect5322 (Titel 31 kriminele strawwe) 31 USC sect5324 (struktuur) 31 USC sect5332 (grootmaat kontant smokkel) 18 USC sect1028 en 18 USC sect1028A (identiteitsdiefstal) Nota: Verwys na LEM 9.14.1, Misdaadondersoek amptelike gebruik Prosedures vir kriteria met betrekking tot vervolging aanbevelings vir die skending van 18 USC sect1956, 18 USC sect1957 en titel 31. die lys van suas verander van tyd tot tyd en spesiale agente moet konsulteer 18 USC sect1956 (c) (7), vir 'n definisie van die term gespesifiseerde onwettige aktiwiteit. Vir 'n volledige lys van oortredings besoek: assembler. law. cornell. edu/uscode/html/uscode18/uscsec1800001956----000-. Die regering moet bewys dat die transaksie voortgaan onder 18 USC sect1956 (a) (1) is in werklikheid afgelei van 'n SUA, of in die geval van 18 USC sect1956 (a) (3), verteenwoordig geld verkry uit SUA. Gespesifiseerde onwettige aktiwiteite veel verder gaan as dwelms verwante oortredings en sluit 'n deel van bankrotskap bedrog, gesondheidsorg bedrog, en versekeringsbedrog. Titel 26 en titel 31 oortredings is nie suas. A SUA sluit in: oortredings gelys as predikaat optree onder die Racketeer Beïnvloed en Korrupte Organisasies Wet (RICO) wet van 18 USC sect1961 (1) 'n aparte lys van nie-RICO misdrywe uiteengesit in 18 USC sect1956 (c) (7) 'n Augustus 1990 Memorandum van Verstandhouding (MvV) tussen Departement van die Tesourie, die posdiens, en die Departement van Justisie (Amerikaanse Departement van Justitie) vereis dat die IRS show Titel 26 of titel 31 oortredings bestaan ​​ook om jurisdiksie het oor 18 USC sect1956 of 18 USC sect1957 . Die vereiste Titel 26 of titel 31-aktiwiteit kan tersyde gestel word as daar geen ander agentskap voorwerpe of, indien daar na posisies bekend deur elke betrokke agentskap is gemaak, is dit besluit om die IRS jurisdiksie gee. 'N vyf jaar kriminele wet van beperkings is van toepassing op alle geldwassery oortredings van 18 USC sect1956 en 18 USC sect1957. Die wet vyf jaar geld ook vir die skending van 18 USC sect1960 enige ander spesifieke voorsiening afwesig. Die wet van beperkings strek vanaf die datum waarop die geldwassery misdryf voltooi. Plek vir geldwassery misdrywe onder 18 USC sect1956 of 18 USC sect1957 bestaan ​​in: enige geregtelike distrik waarin die finansiële of monetêre transaksie gedoen word, of enige geregtelike distrik waar 'n vervolging weens die onderliggende SUA kan word, as die verweerder aan die oordrag van die opbrengs van die SUA uit dat geregtelike distrik waar die finansiële of monetêre transaksie gevoer met betrekking tot 18 USC sect1956 (a) (2), die regering moet die elemente wat 'n verweerder bewys: vervoer, stuur of oordrag (of pogings om dit te doen) 'n monetêre instrument of fondse van 'n plek in die Verenigde State van Amerika om of deur middel van 'n plek buite die Verenigde State van Amerika of om 'n plek in die Verenigde State van Amerika uit of deur middel van 'n plek buite die Verenigde State van Amerika met een van die volgende praktiese gelys in paragraaf (2) die spesifieke oogmerk is óf: Titel 18 USC sect1956 (a) (2) (a) met die doel om 'n SUA Titel 18 USC sect1956 (a) (2) (b) te bevorder met die wete dat die fondse wat betrokke is by die vervoer, oordrag, of oordrag verteenwoordig die opbrengs van een of ander vorm van onwettige aktiwiteit en die wete dat sodanige vervoer, oordrag, of oordrag is ontwerp om in die geheel of gedeeltelik te onder (18 USC sect1956 (a) (2) (b) (i) te verberg of te verbloem die natuur, die plek, die bron, die eienaarskap, of die beheer van die opbrengs van die SUA) of na 'n federale of die staat transaksie verslagdoening vereiste onder 18 USC sect1956 (a) (2) (b vermy ) (ii) in teenstelling met die ooreenstemmende bepaling in 18 USC sect1956 (a) (1) (a) (i), is daar geen vereiste in 18 USC sect1956 (a) (2) wat die monetêre instrument of fondse die produk van onwettige aktiwiteit. Titel 18 USC sect1956 (a) (2) (b) (i) vereis 'n bewys dat die verweerder het geweet dat die monetêre instrumente of fondse betrokke verteenwoordig die opbrengs van een of ander vorm van onwettige aktiwiteit. Maar hierdie bepaling nie die regering nodig het om te bewys dat die eiendom was, in werklikheid, die opbrengs van 'n SUA. Daarom oortredings onder 18 USC sect1956 (a) (2) (a) kan wettig verkry fondse wat gebruik word om 'n SUA bevorder betrek. Kragtens hierdie artikel, beteken die beweging van fondse sluit nie belastingontduiking. Belastingontduiking is nie 'n SUA en die opset om belasting te ontduik is nie 'n versyferde bedoeling van die vervoer oortreding. 9.5.5.2.1.3 (2007/08/27) Titel 18 USC sect1956 (a) (3), Sting Bedryf Titel 18 USC sect1956 (a) (3) is 'n angel voorsiening wat dit moontlik maak vir bedekte operasies waar die regering, of 'n direkte informant, verteenwoordig fondse word as afkomstig van 'n SUA. Hierdie subartikel is om die wet uitdruklik bygevoeg vervolging toelaat waar die verweerder glo die opbrengs is afgelei van 'n SUA as gevolg van 'n voorstelling gemaak deur 'n wetstoepassingsbeampte (Leo) of 'n informant wat onder die Leos beheer. Die elemente sluit in dat 'n verweerder voer of poog om 'n finansiële transaksie waarby eiendom deur 'n LEO of 'n ander persoon by die Leos rigting uit te voer, te wees nie: opbrengs van 'n SUA, of eiendom wat gebruik word om uit te voer of 'n SUA fasiliteer die regering moet bewys dat die verweerders bedoeling was om: die bevordering van die bedryf van 'n SUA - Titel 18 USC sect1956 (a) (3) (a) te verberg of te verbloem die aard, plek, bron, eienaarskap, of beheer van eiendom verteenwoordig om opbrengs van die wees SUA - Titel 18 USC sect1956 (a) (3) (b) of verhoed dat 'n federale of die staat transaksie verslagdoening vereiste - Titel 18 USC sect1956 (a) (3) (c) Onder 18 USC sect1956 (a) (1), is dit is 'n misdryf om bekende dwelm geld te neem en opsetlik betrokke te raak in 'n finansiële transaksie. Dit is egter nie 'n geldwassery oortreding om betrokke te raak in 'n finansiële transaksie in 'n drug deal as die geld was nie die opbrengs van 'n SUA voor die transaksie begin. Daarom moet 'n geheime agent of gerig informant verteenwoordig dat die geld wat betrokke is in 'n finansiële transaksie is die opbrengs van 'n paar afgelope kriminele aktiwiteite (of eiendom wat gebruik word om die verlede kriminele aktiwiteite te fasiliteer). Misdaadondersoek of die prokureur vir die regering moet besluit hoe ver te laat 'n angel operasie gaan na die finansiële transaksie element voldoen. Omstandigheidsgetuienis moet gebruik word om die doel te wys as 'n arrestasie gemaak word voordat 'n verweerder niks met fondse ontvang van 'n geheime agent of 'n gerigte informant doen. In sulke gevalle moet die lewering van fondse die definisie van 'n finansiële transaksie, die geheime agent te bevredig of gerig informant moet behoorlik die fondse verteenwoordig as opbrengs van 'n verlede SUA, en 'n verweerder moet die fondse met een van die uiteengesit praktiese aanvaar in 18 USC sect1956 (a) (3) (a), (b) of (c). Verdediging in bedekte operasies insluit verstrikking, dit wil sê die regering aansporing of 'n gebrek aan aanleg deur 'n verweerder om 'n misdaad te pleeg, en verregaande regering gedrag waardeur die regering skend n defendant8217s grondwetlike regte. 'N Oorsig van vatbaarheid moet gemaak word in enige bedekte operasie, veral vir 'n eerste oortreder met niks kriminele in sy / haar agtergrond. Die angel voorsiening sluit nie gedrag wat bedoel is om belasting te ontduik. Titel 18 USC sect1956 (a) (1) (B) (i): die opset om te verberg of te verbloem die aard, bron, eienaarskap, of beheer van die opbrengs van SUA. Omstandigheidsgetuienis kan gebruik word om die bedoeling dat 'n transaksie doel was om weg te steek of vermomming kragtens hierdie artikel wys. Die regering moet net bewys dat 'n verweerder geweet 'n transaksie is ontwerp om die aard, plek, bron, eienaarskap of beheer van die opbrengs van 'n paar misdadig aktiwiteit, wat, in werklikheid verberg, van 'n SUA. Die bewyse kan insluit die gebruik van 'n derde party8217s naam of besigheid rekening of meng van onwettige fondse met wettige fondse. Die regering hoef net te wys dat 'n verweerder moes kennis 'n transaksie is ontwerp om onwettige aktiwiteit opbrengs te verberg en nie dat 'n verweerder het met die doel om verdoesel onwettige aktiwiteit opbrengs. Dit geld vir individue wat opsetlik blind. Die meerderheid van die howe regerende op hierdie gebied het bevind dat die omskakeling van opbrengs in goedere of dienste 18 USC sect1956 (a) (1) (B) (i) kan skend indien die uitgawes te demonstreer 'n versteekte ontwerp om te verberg of verbloem. Let wel: Die Amerikaanse Vonnisoplegging Kommissie as gesê eenvoudige ontvangs en deposito van SUA opbrengs oorsake min of geen skade aan die samelewing en net die voltooiing van 'n onderliggende misdryf uitmaak. Howe gehou is daar geen voorneme om te verberg deur die blote deposito van fondse in 'n rekening. Daarom, vervolging van 'n kwitansie en deposito transaksie moet slegs aanbeveel vir transaksies wat die beweging of besteding van fondse na afloop van 'n aanvanklike deposito betrek. Titel USC 18 sect1956 (a) (1) (a) (ii): die opset om betrokke te raak in gedrag wat 'n skending van 26 USC sect7201 of 26 USC sect7206. Kragtens hierdie artikel, 'n verweerders doel is om betrokke te raak in gedrag wat 'n skending van 26 USC sect7201 of 26 USC sect7206. 'N individu kan vervolg word onder 18 USC sect1956 (a) (1) (a) (ii) vir die beoefening van 'n geldwassery finansiële transaksie met die opset om te skend 26 USC sect7201 selfs waar die belasting jaar het nog nie gesluit en die belastingopgawe het nog nie ingedien is. Maar daar moet 'n paar bewyse dat die persoon wat betrokke is by die finansiële transaksie was bewus van die transaksie verband hou een of ander manier om 'n voorgenome skending van 26 USC sect7201 of 26 USC sect7206 wees. Titel 18 USC sect1956 (a) (1) (a) (ii) nie die tipe belasting of die tipe dokument voorgelê beperk. Ook, moet die betrokke belasting nie die belasting van die persoon betrokke is by die finansiële transaksie, dit wil sê die wet kan aansoek doen om 'n persoon wat van voorneme is om 'n ander persoon te help om die oortreding van die belasting wette wees. Afwesig buitengewone omstandighede, DJ, Belasting Afdeling sal nie magtig 'n 18 USC sect1956 (a) (1) (a) (ii) koste in belasting misdade waarby pos, draad, of bank bedrog wanneer 'n belastingopgawe of ander IRS-vorm of dokument is die enigste e-gelaaide, of wanneer die enigste draad oordrag na die IRS behels 'n belastingopgawe of ander IRS vorm, of die oordrag van 'n terugbetaling tjek aan 'n bankrekening by 'n elektroniese oordrag van fondse, of wanneer die e-, bankoverschrijving, of verteenwoordiging aangekla is in verband met die onderliggende skending van Internal Revenue wette. 9.5.5.2.1.5.6 (2004/11/04) Definisie van Geldwassery transaksie deur die wet, die term transaksie sluit in 'n aankoop, verkoop, lening, waarborg, 'n geskenk, oordrag, aflewering, of ander beskikking, en met betrekking tot 'n finansiële instelling sluit 'n deposito, onttrekking, oordrag tussen rekeninge, uitruil van valuta, lening, uitbreiding van krediet, aankoop of verkoop van enige voorraad, band, sertifikaat van deposito of ander monetêre instrument, gebruik van 'n kluis, of enige ander betaling, oordrag, of lewering deur, deur, of om 'n finansiële instelling, deur watter middele bewerkstellig. Die howe en die regering het beslis of geneem die volgende posisies wat verband hou met die term transaksie: a) 'n uitruil van kontant tussen twee dwelmhandelaars waarskynlik 'n transaksie onder die algemene definisie, dit wil sê 'n oordrag of ander beskikking (DJ). b) Blote vervoer van fondse in die Verenigde State of blote besit van vermeende drug kontant sonder 'n daaropvolgende vervreemding NIE transaksies (howe). c) Elke transaksie wat vuil geld is bedoel om 'n aparte oortreding, bv wees 'n dwelmhandelaar wat 1000000 verdeel in dwelmgeld in kleiner baie en deposito dit in 10 verskillende banke het 10 oortredings, en nog twee oortredings begaan indien hy / sy 'n paar van die geld onttrek en koop 'n motor en 'n boot (Kongres). 9.5.5.2.1.5.7 (2007/08/27) Definisie van finansiële transaksie Die term finansiële transaksie soos gedefinieer deur 18 USC sect1956 (c) (4) bepaal dat 'n transaksie moet voldoen aan een van vier vereistes om 'n finansiële transaksie wees. Transaksies waarby die beweging van fondse deur die draad of ander wyse wat op enige wyse beïnvloed interstaatlike of buitelandse handel. Die howe het die volgende beweging van fondse om finansiële transaksies te bevestig: gee 'n tjek in ruil vir kontant, stuur kontant deur die pos, oordrag van 'n boks van valuta van een persoon na 'n ander persoon, verskeie oordragte van die munt van 'n verweerders huis te voertuie buite geparkeer en die beweging van dwelm geld uit 'n geheime agent na 'n ander persoon wat bedoel is om die geld te dra in interstaatlike reis. Transaksies waarby die gebruik van 'n monetêre instrument wat op enige wyse beïnvloed interstaatlike of buitelandse handel. Dit sluit in 'n oordrag van kontant of enige ander monetêre instrument van een persoon na 'n ander sonder betrokkenheid van 'n finansiële instelling. Transaksies waarby die oordrag van titel tot enige vaste eiendom, voertuig, vaartuig of vliegtuig (soos van 28 Oktober, 1992) wat op enige wyse beïnvloed buitelandse of Interstate Commerce, bv 'n oordrag van titel van 'n voertuig van een persoon na 'n ander persoon. Transaksies waarby 'n finansiële instelling, soos omskryf deur 18 USC sect1956 (c) (6) en 31 USC sect5312 (a) (2) of 31 CFR 103,11, wat betrokke is by, of die aktiwiteite waarvan raak interstaatlike of buitelandse handel. 'N Hof het 'n finansiële dienste maatskappy wat ontvang en belê fondse om 'n finansiële instelling te wees, want dit gedra soos 'n bank. Motorhandelaars, pandhandelaars, en edelmetale handelaars is ook beskou as finansiële instellings. Die howe het die Kongres bepaling dat eiendom afgelei van dwelms handel beïnvloed interstate commerce bevestig. Die howe het fondse beweging geïnterpreteer breed, maar hulle het beslis dat blote besit van dwelms geld in dié huis en blote vervoer van fondse per motor of vliegtuig is nie finansiële transaksies. Die term wat in hierdie subartikel beteken enige vertoë gerig deur óf 'n wetstoepassingsbeampte of deur 'n ander persoon by die rigting of goedkeuring van 'n federale amptenaar wat gemagtig is om 18 USC sect1956 (a) (3) oortredings te ondersoek of te vervolg. Eksplisiete vertoë hoef nie gemaak nie, maar word verkies. Titel 18 USC sect1956 (a) (1) and18 USC sect1956 (a) (3) is parallel insettinge maw hulle aan te spreek dieselfde gedrag en straf dieselfde fout. Die vereiste van subartikel 18 USC sect1956 (a) (3) dat die eiendom voorgestel word as óf die opbrengs van 'n SUA of as wat gebruik word om te fasiliteer of te voer kriminele aktiwiteite vervang die kennis en die opbrengs vereistes van 18 USC sect1956 (a) (1 ). Dit is 'n misdryf indien 'n geheime agent uitdruklik sê, dit is dwelmgeld. en 'n verweerder gebruike (of pogings om te gebruik) die geld om 'n finansiële transaksie uit te voer om 'n toekoms SUA bevorder (koop van 'n vaartuig te stuur dwelms), of om (drade na 'n fiktiewe korporatiewe rekening) te verberg of te verbloem die eienaarskap van geld, of 'n geldeenheid verslagdoening vereiste (gestruktureerde tjek aankope) oortree. Dit is ook 'n oortreding indien 'n geheime agent sê, hierdie vliegtuig word gebruik om dwelms te smokkel. en 'n verweerder betrokke dan in 'n finansiële transaksie wat die eiendom met een van die spesifieke praktiese behels. In teenstelling, as 'n voorbeeld van 'n stilswyende voorstelling, kan 'n jurie aflei dat 'n verweerder geweet sekere fondse was dwelm geld deur 'n bedekte verwysing van 'n geheime agent om 'n mede-samesweerder wat hul valuta hoër kommissies moet vra as gevolg van die gevare in hantering van dwelmhandelaars. Die howe het bevind dat dit genoeg is vir 'n geheime agent om 'n verweerder bewus van omstandighede waaruit 'n redelike persoon sou aflei dat sekere eiendom was kriminele opbrengs maak. Ook, moet die regering nie die beweerde bron van verteenwoordig fondse opsê gedurende elke transaksie in 'n angel operasie. 9.5.5.2.2 (2007/08/27) Titel 18 USC sect1957 betrokke is by Monetêre Transaksies in Eiendom Afgelei van gespesifiseerde onwettige aktiwiteit Titel 18 USC sect1957 verbied 'n werklike of 'n poging tot monetêre transaksie van meer as 10,000 in SUA opbrengs. Om 'n skending van 18 USC sect1957 bewys, moet die regering bewys: die verweerder willens en wetens besig met, of gepoog het om betrokke te raak in 'n geldelike transaksie (maw 'n transaksie deur, deur of 'n finansiële instelling) in krimineel verkry eiendom van 'n waarde van meer as van 10,000 en die eiendom is afgelei van SUA die wet vereis nie dat hierdie fondse word gebruik vir enige addisionele kriminele doel of dat die verweerder betrokke te raak in die transaksie met 'n spesifieke opset. Eenvoudig die besteding van die opbrengs in stryd hierdie wet. Dit wet geld nie net van 'n persoon wat betrokke is by 'n geldelike transaksie met 'n finansiële instelling om te weet die kontant is kriminele opbrengs nie, maar ook om 'n finansiële instelling werknemer wat kontant aanvaar wetende dat dit is kriminele opbrengs. 'N individu wat inisieer en dan voordele van 'n transaksie wat gesluit is deur 'n ander persoon of entiteit, kan aangekla word die regstreekse las of as 'n noodhelper en aanzetter, bv 'n Persoon wat genomineerdes gebruik Real Estate te koop. Departement van Justisie Batebeslagleggingseenheid en geldwassery afdeling moet enige vervolging van 'n prokureur te keur onder 18 USC sect1957 vir die ontvangs en deposito van fondse na bewering afgelei van 'n SUA. Titel 18 USC sect1957 is die ekwivalent van 'n finansiële transaksie misdryf kragtens sect1956 (a) (1), behalwe dat die spesifieke opset vereistes word vervang deur die vereiste dat die (monetêre) transaksie behels 'n bedrag van meer as 10,000 en 'n finansiële instelling soos omskryf in 18 USC sect1956. Titel 18 USC sect1956 (a) (1) vereis 'n bewys van 'n spesifieke doel of kennis (bv opset om 'n SUA bevorder), terwyl 18 USC sect1957 nie doen. Die kriminele straf vir 'n oortreding van 18 USC sect1957 is 'n boete in ooreenstemming met 18 USC sect3571 8211 18 USC sect3574 (of tot twee keer die bedrag van die krimineel verkry eiendom betrokke is by die transaksie), tot 10 jaar gevangenisstraf, of beide. Titel 18 USC sect1957 nie dra ooreenstemmende siviele boetes. 9.5.5.2.2.1 (2007/08/27) Definisies van terme vir die gebruik in titel 18 USC sect1957 Violations Die volgende is daarop gemik om die spesiale agent help met die identifisering van die elemente van die skending 18 USC sect1957.


No comments:

Post a Comment