Thursday, October 6, 2016

150 Ema Forex Strategie

Forex strategie 8 (EMO deurbraak) Geskep deur Hanz op 1 November 2007 - 22:23. Liewe Edward, dankie vir hierdie strategie Ek probeer dit op 'n daaglikse From Ek gee 'n baie baie goeie resultate en moenie nou requier 'n baie aandag, maar die probleem wanneer ek moet verlaat of wat sal die billike teiken van elke transaksie wat ek gekry het sowat 200 pit wees uit NZD / JPY en sowat 250 pit van GBP / JPY, maar ek terugkeer na die beginpunt weer vandag. Wat is jou suggentions vir hierdie probleem Hanz Deur Edward Revy op 2 November 2007 - 05:40. Hi Hanz, Ja, 'n goeie uitgang stel sekere verskil. My eerste gedagte oor uitgange vir hierdie stelsel was om mee te begin Fibonacci uitbreiding wat 'n paar aanvanklike wins teiken sal stel. Dan uitvind daaglikse reeks gemiddelde vir gekies geldeenheid paar. 90 pitte - Want byvoorbeeld sal GBP / JPY 150-200 pitte gemiddelde, NZD / JPY sowat 70 het. Stel 150 punt vir GBP / JPY en 70 vir NZD / JPY. Nou is dit alles oor die uitwerk waarskynlikhede: As Fibonacci teiken is verder as die daaglikse gemiddelde teiken, dan keer die laaste een is bereik, stel 'n volgkeerverlies. Afrit op Fibonacci uitbreiding vlak. As Fibo is nader as daaglikse gemiddelde teiken, neem gedeeltelik wins op Fibs uitbreiding en laat die res aan daaglikse gemiddelde teiken, waarna weer het 'n volgkeerverlies getref. Dit opwindende konsep moet hierdie stelsel wat dink jy Laat ons weet oor die resultate sodra jy dit toets aan te pas. Deur Gebruiker Op 9 November 2007-05: 17.The 144 EMO tempo forex strategie gebruik slegs een aanwyser om ingeligte koop te neem en verkoop seine: die 144 tydperk eksponensiële bewegende gemiddelde. Hierdie strategie werk die beste in 'n trending omgewing en op die groter tyd frame8217s (minder valse seine). Aanwysers: 144 EMO, BarTimer Voorkeur tyd raam (s): 1 uur en bo Trading sessies: N / A gewenste valuta pare: Medium tot hoë wisselvallige geldeenheid pare (GBP / USD, EUR / USD, USD / JPY, GBP / JPY, EUR / JPY, 8230) Soos in die GBP / USD grafiek hierbo, it8217s regtig maklik om nuwe handelsgeleenthede te sien. Wag net vir die kandelaar tot volle sluiting bo die 144 EMO van onder vir koop seine of ten volle sluiting onder die 144 EMO van bo vir verkoop seine. Kriteria 1: Kandelaar moet ten volle sluiting bo die 144 EMO van onder. (Kandelaar lae prys moet sluiting bo die 144 EMO) Dit is jou koop inskrywing. Plaas jou stop verlies 5 pitte onder die nuutste swaai laag. Prys Doel: Risiko-tot-beloning 1: 2 (dit wil sê die gevaar 60 pitte te maak 120). Gebruik 'n volgkeerverlies. Kriteria 1: Kandelaar moet ten volle sluiting onder die 144 EMO van bo. (Kandelaar hoë prys moet sluit onder die 144 EMO) Dit is jou verkoop inskrywing. Plaas jou stop verlies 5 pitte bo die nuutste swing hoë prys. Prys Doel: Risiko-tot-beloning 1: 2 (dit wil sê die gevaar 75 pitte te maak 150). Gebruik 'n volgkeerverlies. 144 EMO Breakout Forex Strategie. 5.7 uit 10 gebaseer op 22 graderings Related Posts: Aflaai Forex Analyzer PRO vandag gratis Brand New Forex System Met Super akkurate en vinnige seine genereer tegnologie. Forex Analyzer PRO genereer koop en seine te verkoop op jou grafiek met akkuraatheid laser en nooit REPAINTS tot 200 Pips elke dag koop en verkoop Forex Seine Gevorderde Daily omvang verklikker E Mobile Trading Alert Geen oorverf of nalopend Ons respekteer altyd jou privaatheid op Dolphintrader. Trendline tempo handel strategie met 200 EMO Trendline tempo handel is baie effektief in die forex mark. Dit tempo strategie kan omkeer sein gee. 200 EMO word in hierdie strategie om die tendens rigting te vind. Ons sal soek na tendenslyn tempo in die tendens rigting. Tendens is vriend en so sal ons ons handel setup met die tendens deur 200 EMO en tendenslyn tempo vind. Hoe om te kry koopsein Ons het om te soek na koop inskrywing wanneer markprys bo 200 EMO. Ons moet 'n tendens lyn te trek soos hieronder grafiek voorbeeld. Dan sal ons wag vir tempo van die tendenslyn. Na suksesvolle tempo, kan ons koop inskrywing te neem. Met hierdie selfde proses, kan ons vind koopsein vir 'n paar keer. Kyk na grafiek byvoorbeeld vir meer buy handel opstel volgens hierdie strategie. Hoe om te verkoop sein te kry Ons het om te soek na verkoop inskrywing wanneer markprys verblyf onder 200 EMO. Ons moet 'n tendenslyn te trek as soos hieronder grafiek voorbeeld. Dan het ons om te wag vir tempo van daardie tendens lyn. Na suksesvolle tempo, sal ons verkoop sein kry volgens hierdie strategie. Kyk na onderstaande grafiek byvoorbeeld vir meer verkoop opstel met tendenslyn tempo Duur: H1, H4, Daily. Jy kan gebruik op 'n laer tydraamwerk vir scalping munt pare: Alle pare. Neem wins en stop verlies: Neem wins moet 50-150 pitte. Wanneer 'n sein treffers 50 pitte, dan beweeg jou stop verlies by beginpunt en wag vir finale neem wins te maak. Stop verlies moet bo swaai hoog vir verkoop sein en onder swaai laag vir koopsein geplaas. Risiko waarskuwing: Wees versigtig oor valse tempo. Hierdie strategie is nuttig vir nuwerwets mark. So gebruik hierdie strategie in nuwerwets mark toestand. Jy moet geld bestuur teorie volg vir aanleiding van hierdie strategie. Vir die handel met strategie, moet jy oefen op demo en gebruik dan hierdie strategie op 'n ware rekening. Gee jou mening: beperkte tyd - 13 / Maand Auto kopieer met sein waarskuwing Ons sal u voorsien 'n EA wat ons ambagte volgens die seine outomaties kopieer. Daily 4 seine. Maklik om te installeer ten volle Verseker Signal kopieer vir alle pare - In staat om aan te pas in pare Baie MyfxBook Verified MyFxbook Link Support Alle Makelaars en alle vorme van A / C E-pos SMS sein Alert Custom Risikobestuur 24/5 E Skype Support Onlangs opgedateer POSTE Alle. Wall strate groot banke neem groter risiko Asiatiese Energie Aandeel oprit winste as gevolg van lomp Olie Brent ru-olie verhoog tot meer as 50 per vat Janet Yellen gestort alle hoop vir rentekoersverhogings Kan VSA op pad na Stagflasie Trend Line winsgewende handel strategie met awesome OscillatorGreat 5M nadeel stelsel Hallo, mede-handelaars Ive begin my reis as 'n forex handelaar op hierdie groot en wonderlike webwerf sowat 'n jaar gelede. Ive het baie geleer beide oor handel en sielkunde van 'n paar van die grootste drade hier op VF. En nou wil ek die stelsel Im myself tans gebruik te maak stel. Ek is nie nou eers praat hier baie en skryf 'n groot inleiding. Siek net die redes het ek besluit om hierdie draad en die doelwitte wat ek wil om dit te bereik begin. 1. Ek wil hierdie stelsel om te groei en te ontwikkel met die hulp van ander soos ek glo dat dit baie effektief wees. 2. Ek glo dat hierdie stelsel sal 'n goeie begin vir diegene wat nuut tot forex as gevolg van sy eenvoud gee. 3. Ek wil hê mense moet hier kom deel hul visie van die mark met ander Ek glo dat hierdie soort van samewerking sal help almal bemeester hul handel vaardighede vinniger. Kom saam groei Die stelsel self sal in die volgende post verduidelik. Ek sal al die inligting in verband met die inskrywing reëls saam met die templates en aanwysers ek daar gebruik voorsien. Aangesluit Junie 2009 Status: Lid 550 Posts Die stelsel is alles oor nadeel handel. Ek vind hierdie soort bedrywe om baie winsgewend, minder riskant en makliker om te verstaan ​​as tendens-ommekeer ambagte wees. Ek gebruik hierdie stelsel met twee pare GU en EU, en ek wil u verseker dit is meer as genoeg. Andersins dit raak moeilik wanneer jy probeer om meer as twee pare te kyk. Ek vind selfs dit moeilik om 2 pare kyk, want soms is dit lei tot ontbreek inskrywings op een van hulle. Onthou net hierdie as jy die stelsel moet jy nie minder nie as 300-400 pitte kry 'n week van hierdie pare, gewaarborg bemeester. Ek handel hierdie stelsel tydens aktiewe mark ure. Ek adviseer om te kyk vir inskrywings begin 5 GMT en tot 8 GMT (dit is wanneer Tokio sessie einde oorvleuel met Frankfurt en Londen openinge). En ook begin 11 GMT tot 15 GMT. (Dit is na die Midde-Ooste is handel gedoen, Londen en Frankfurt is terug van hul middagete en NY handelaars skop later) Eintlik, al wat jy nodig het vir 'n terugsakking handel is 'n gevestigde tendens. Dit is aan jou wat aanwyser en TF jy sal gebruik om 'n tendens die grootste ding oor forex vind is dat alles werk hier totdat jy streng volg die reëls. So jy moet net kies wat by jou pas die meeste. Ek gebruik 5M TF en 'n termyn MACD langer (38, 120, 20) vir die identifisering van die tendens. (Het jy dit uit die groot scalping strategie wat hier beskryf word: www. forexfactory / showthreadt90639) MACD gt0 tendens is tot MACD lt0 tendens is af ek het ook 50 en 200 EMO op my kaarte. Hulle tree op as dinamiese S / R lvls en ook my help om die tendens te bepaal deur te kyk na hul posisie in die verhouding tot mekaar. Die reëls volg: 50 EMO GT 200EMA tendens is tot 50 EMO Dit 200 EMO tendens is af Dit is goed om te kyk na die helling van hierdie gemiddeldes sowel. Sy beter as beide van die gemiddeldes skuins in een rigting en nie van plan sywaarts (konsolidasie). Terugsakkings: Ek gebruik stogastiese (14, 3, 3) vir die identifisering van terugsakkings. Ek dink 'n terugsakking geldig te wees as Stoch dips onder / gaan bo die 50 lvl. Ek het ook 15M Stoch op my 5M grafiek wat soms help my om uit te filtreer vals terugsakkings. Ek wil 5M en 15m stochs lyn te bring in een rigting toe Im die handel betree. Toegang reëls: En dit is 'n bietjie subjektief, maar basies sou ek aanraai om die volgende te doen. (Beskryf by verlang, doen die teenoorgestelde vir kortbroek) MACD (38, 120, 20) GT 0 50 EMO GT 200 EMO en beide skuins op Stoch (14, 3, 3) maak 'n terugsakking en gaan onder 50. Gee toe 5M bar is bo 50 EMO en Stoch is die oortreding van die 50 lvl opwaarts. Dit is belangrik vir Stoch te bou opwaarts momentum wat is die rede waarom ons wil dit meer as 50 lvl te wees wanneer ons die handel te betree. Plaas SL onder die swing lae of 20-30 pitte van jou inskrywing punt. Dit behoort nie meer as dit wees. Wel, dit is die moeilijkste deel. Hier is die paar moontlikhede te oorweeg. 1. afrit op die voorafbepaalde bedrag van pitte. 2. afrit op die standaard fib uitbreiding gemeet vanaf die nadeel. 3. Afslag wanneer Stoch (14, 3, 3) gaan onder oorgekoop lvl van 76,4 4. afrit by die naaste S / R lvl. Uitgange is tans die grootste pyn in die nek vir my, want ek het nooit vir seker weet wanneer om uit te klim. So dikwels het ek uiteindelik kry 30 pitte waar ek couldve gekry 100 of selfs meer. Im hoop hierdie draad deur samewerking van handelaars sal kom met 'n paar streng uitgang reëls wat sal help om almal hul winste te maksimeer. Hier is 'n foto met voorbeelde van vandag se moontlikhede. Ek het 'n GU handel en ongelukkig gemis die EU. Uitgeklim met behulp fib uitbreiding op GU 44 pitte. Aangegaan met behulp mark orde. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) Bly om jou draad te sien as ek ook met behulp van 'n EMO nadeel as my stelsel, maar op H4 amp soms op M15. Dit is altyd beter om jou eie stelsel te skep wat ek glo, uit die sielkundige oogpunt, is dit makliker om te glo in jou eie stelsel. Ek stel belang om te weet hoekom jy die M5 TF te kies. Persoonlik selfs M15 is besig om my uit te brand. PS: As ons kyk na die grafiek, die 50 EMO is 'n lang pad om te nadeel is dit nie Ek wens jy baie goeie ambagte. Hi daar, Rastaman Thx vir jou vriendelike woorde. Ek gebruik 5M TF, want dit gee 2-4 inskrywings elke dag (op 2 pare), so dit hou my besig en pas my styl van handel die beste, in teenstelling met met Sonic R waar ek het wag vir 'n goeie set-ups soms vir 'n paar dae in 'n ry. 50 EMO is vir 'n diep terugsakkings, julle reg te stel. Im eksperimenteer met vinniger EMA sowel. Kan byvoeg dat die stelsel. Jy kan probeer 15 EMO of 20 EMO vir sterk tendense. Maar nog steeds, selfs met 50 EMO kry jy 1-2 inskrywings per paar per dag. die James 16 groep gebruik 10, 25, 150 amp 365 EMO naby. Dit is wat ek gebruik en dit werk baie goed as 'n terugsakking stelsel, veral as ons sameloop van fibos en EMAS PPZ ens Hulle neem die nadeel af van die 150 amp 365 ook in die ander rigting as die prys breek op 'n lang handel. Hulle gebruik ook 'n 6 en 150 EMO nadeel stelsel. Ek dont like die tradisionele EMO crossover inskrywing, maar die nadeel werk. Ek het meer as 300 pitte op 'n handel van die EU begin van die maand met die EMA. Die EU handel pic is sonicr maar ek eintlik het dit op die EMO stelsel. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) Nie probeer om jou te vertel van jou eie stelsel wil net vra, het jy nagegaan met behulp van die MACD helling en sein lyn in plaas van net bo / onder 0 Die gebruik van die helling is meer direk aan die onmiddellike tendens, dit wil sê as bo 0, maar onder die sein lyn of onder 0 en onder die sein lyn, dan kort, as onder 0 en behalwe die sein lyn of hoër 0 en behalwe die sein lyn, dan lank. Het jy dieselfde quotsignalsquot nagegaan teen hierdie kriteria in plaas van net bo / onder 0 Hallo, mede-handelaars Ive begin my reis as 'n forex handelaar op hierdie groot en wonderlike webwerf sowat 'n jaar gelede. Ive het baie geleer beide oor handel en sielkunde van 'n paar van die grootste drade hier op VF. En nou wil ek die stelsel Im myself tans gebruik te maak stel. Ek is nie nou eers praat hier baie en skryf 'n groot inleiding. Siek net die redes het ek besluit om hierdie draad en die doelwitte wat ek wil om dit te bereik begin. 1. Ek wil hierdie stelsel om te groei en te ontwikkel met die hulp van ander soos ek glo dat dit baie effektief wees. 2. Nie probeer om jou te vertel van jou eie stelsel wil net vra, het jy nagegaan met behulp van die MACD helling en sein lyn in plaas van net bo / onder 0 Die gebruik van die helling is meer direk aan die onmiddellike tendens, dit wil sê as hierbo 0, maar onder die sein lyn of onder 0 en onder die sein lyn, dan kort, as onder 0 en behalwe die sein lyn of hoër 0 en behalwe die sein lyn, dan lank. Het jy dieselfde quotsignalsquot nagegaan teen hierdie kriteria in plaas van net bo / onder 0 Ja, Ive gedoen het nie. En ek het opgemerk dat MACD steek met sy sein lyn werk byna nes standaard 12 26 9 MACD nul lyn kruis (jy kan dit check jouself). Ek is nie die gebruik van daardie sedert huidige 5M tendens is nie wat my interesseer. Vir my is dit meer belangrik om in ag te neem dat ek speel met die Hoër TF tendens voorgestel deur die 38 120 20 MACD. Breakout-55 Breakout-55 8211 Strategie wat gebruik maak van net die 45 tydperk EMO en geen ander aanwysers. Dit werk op die konsep van breek uit en is baie eenvoudig. Daar is egter slegs ervare handelaars is beter geskik vir hierdie strategie handel as break outs dikwels kan lei tot 'n valse saam met die prys terug te keer na sy vorige tendens. Hierdie strategie werk op beide H4 en daaglikse tydsraamwerke en daarom is dit nie 'n intraday strategie. Breakout-55 Strategie Reëls Prys sluit bo die 55 EMO Tweede kers na die afsluiting ook lomp Koop moet wees op die derde kers Stel stop verlies aan 'n paar pitte onder die 55 EMO Neem Wins sal wees 60 80 pitte as die gebruik van die H4 tyd of 150 200 pitte as die gebruik van die daaglikse tyd raam prys sluit onder die 55 EMO Tweede kers na die vorige noue is ook lomp verkoop op die derde kers Stel stop verlies aan 'n paar pitte bo 55 EMO Neem wins sal 60 80 pitte wees as die gebruik van die H4 tydraamwerk van 150 200 pitte wanneer handel oor die daaglikse tydsraamwerke prys breek onder die 55 EMO Na twee lomp kerse, 'n sell bestelling geplaas met 'n 80 pitte in neem wins en stop geplaas net bokant die EMO handel resultate 55 in 'n wins prys breek bo die 55 EMO Na twee agtereenvolgende lomp kandelaars, is 'n koop bestelling geplaas met 80 pitte in neem wins en stop geplaas net onder die EMO handel resultate 55 in 'n wins die 55EMA tempo strategie is een van die eenvoudigste uitbreek handel strategie wat werk beste op H4 of daaglikse kaarte. Maar, ten spyte van die eenvoud, hierdie strategie vereis 'n geruime ervaring in om te weet hoe om 'n breek uit identifiseer uit 'n valse uit.


No comments:

Post a Comment